Onsdag d. 29. maj 2019 kl. 18:30.

Portræt udendørs.

Så er det onsdag vi skal lege lidt med portrætter i det fri – både naturligt lys og med flash.

Jeg regner med at vi mødes på P-pladsen ved klublokalet og så tager ned i Arnbjergparken. Der er mange gode locationer både med og uden træer og der er tunnellen mellem Hotel Arnbjerg og friluftsscenen.

Desværre har jeg ikke kunnet skaffe nogle modeller endnu, så hvis I kender nogen der gerne vil have nogle fine portrætter så tag dem endelig med. Og ellers må vi fotografere hinanden.

Vejret skulle blive fint – perfekt fotovejr let skyet med lidt sol ind i mellem.

Jeg har lidt lys med(Godox) og Claus har lovet at tage lidt med. Er der nogen der har en Godox trigger til Nikon måde også gerne tage den med.

Skulle det mod forventning blive regn, tager vi op i klublokalet.

Vi ses 😎📷⛅️

Månedens foto maj 2019.
Ansvarlige/Tovholdere: Claus/ Jan J.